14 let oblikovanja zaupanja in topline
Blagovna znamka Bubaba by FreeON, ki je del portfelja skupine, letos praznuje 14. obletnico. Zgodba, ki se je začela z ročno sešito posteljnino, je danes razvila skoraj 200 izdelkov in pridobila močan tržni položaj v Sloveniji, Hrvaški in širše.
Na ekskluzivnem dogodku na Vuglec Bregu so predstavili novo kolekcijo 2025/26 – z jasno vizijo nadaljnje rasti in poudarkom na inovativnem dizajnu, uporabni vrednosti in emocionalnem povezovanju z uporabniki.
Strategija uspeha: od lokalne ročne izdelave do mednarodne prepoznavnosti
Od leta 2011 Bubaba raste znotraj lastne proizvodnje v Začretju na Hrvaškem, kjer še danes poteka razvoj in izdelava izdelkov. Ključno prednost predstavljata nadzor nad kakovostjo in odzivnost na potrebe sodobnih staršev.
Dogodek je bil zasnovan kot čustvena predstavitev nove kolekcije, pri kateri je sodelovalo 44 udeležencev – med njimi novinarke, influencer mamice in predstavniki marketinga iz Slovenije in Hrvaške.
Emocionalna moč blagovne znamke
Kolekcija Bubaba 2025/26 je bila predstavljena skozi izkustveno delavnico, kjer so gostje izdelke spoznavali z vsemi čuti. Grajenje čustvene vezi med izdelkom in uporabnikom je namreč pomemben del strategije blagovne znamke.
“Mi imamo doma ogromno njihovih izdelkov – od odejic, tetra plenic do posteljnine in Maj se ob njih počuti izjemno prijetno,” je povedala Darja Gajšek.
Sinergija znotraj skupine
Predstavitev izdelkov je bila nadgrajena z vključevanjem izbranih produktov znamke FreeON, kar dokazuje moč sinergij znotraj skupine. Skupaj blagovni znamki predstavljata celovito rešitev za opremo otroških sob, starševstvo in prva leta otroštva.
Zgodba, ki se nadaljuje
Dogodek ni bil le predstavitev nove kolekcije – bil je manifest vrednot, na katerih Bubaba stoji: kakovost, nežnost, ročna izdelava in razumevanje starševskih potreb.
“To je bilo res nekaj posebnega…,” je zaključila Darja Gajšek.
Bubaba ostaja strateška blagovna znamka v portfelju skupine, s potencialom za nadaljnjo širitev na tuje trge in utrjevanje položaja v regiji.