Linija Baby Einstein je nastala iz prepričanja, da prihodnost pripada radovednim in sodi k blagovni znamki Kids2, ki je prav tako kot rast in razvoj otroka, sestavljena iz tisoče in tisoče drobnih zmag, ki vodijo k cilju – osrečiti otroke in razbremeniti starše. 
Izdelki iz linije so zasnovani tako, da staršem pomagajo vzpodbuditi radovednost dojenčkov in malčkov.
 

ZGODOVINA

Zgodba Baby Einstein se je začela leta 1996. S serijo video posnetkov so želeli otrokom predstaviti glasbo, zgodbe, številke in jezik.

Pri razvoju in zasnovi linije Baby Einstein so v ospredju vedno otroci in njihovi starši.

Cilj in filozofija linije Baby Einstein je pomagati družinam, da postanejo in ostanejo radovedne.  Zakaj?
Ker nas radovednost motivira za učenje in prilagajanje, obenem pa skrbi, da smo odprti za različne možnosti.
Radovednost je bistvena za uspeh v našem spreminjajočem se svetu in je ena izmed pomembnih lastnosti za ustvarjanje boljšega jutri.